вівторок, 9 серпня 2022 р.

Арттерапевтичні зустрічі "Коло підтримки" за допомогою "Артбуку сили".













Відбулася чергова Арт-терапевтична зустріч, яка була спрямована на стабілізацію психологічного стану в стресовій ситуації за допомогою «Артбуку сили».
На початку заняття присутні діти, в тому числі з числа ВПО, познайомилися за допомогою МАК.
Зробили вправу : «Як пройшов мій тиждень».
Далі кожен з нас створив свій власний «Артбук сили», який складався з чотирьох частин. Учасники самостійно обирали для себе теми серед таких, як:
Сила моєї країни!!!
Сила мого народу!!!
Сила моєї родини!!!
Моя сила, це мій захист!!!
Моя сила в віру України!!!
В чому моя сила, коли немає сили!!!
Сила моєї мрії !!!
Сила українського воїна!!!
Під час виконання вправи ми змогли обговорити травматичні події максимально безпечно, підтримати один одного, а також спробували розкрити власні життєві ресурси для того, щоб стати сильнішими.
На кінець заняття зробили рухливі вправи : «Передача інформації» та «Олівці Єднання».
І як завжди куштували смачні смаколики.
Ми знаємо,що наша сила у підтримці один одного та єдності .
Україна - це Ми!!!
Перемога за нами!
Дякуємо нашим Захисникам!

 

Немає коментарів:

Дописати коментар