неділя, 5 лютого 2023 р.

#Дистанційне_навчання #Психологічна_служба_закладу #Конкурс_Я_дитина_Я_малюю 🎉Вчора відбулося нагородження учасників Всеукраїнського конкурсу "Я дитина, я малюю" та проведено заняття з елементами тренінгу " Ми Сильні". Що ми цікавого робили? Ми👇🙋😉 🤗грали в "Різні вітання" ( встановили та створили емоційний контакт); 😉 👉грали "Що я найбільше люблю" 🤗 👉подорожували нашою Україною ( психологічна хвилинка); 😊 наші талановиті учасники за допомогою олівців,маркерів , власного натхнення і своєї уяви створювали свій особистий 🤗 чарівний Патріотичний глечик; 😉 найприємніша частина заняття - це нагородження переможців конкурсу дипломами та солодкими подарунками ( від моїх друзів з Київа, дуже їм дякуємо 💓💓💓); 🤗 потім знову грали в гру "Передай посмішку по колу" та відпочивали.... Вітаємо переможців ❤️ ви молодці 👏

Немає коментарів:

Дописати коментар